Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Postblagdanizam!


Joj kak mi nekad dođe da izmislim nove riječi hehe!

Dakle "postblagdanizam" možda i nije moja umotvorina, ali ću se njome koristiti da determiniram vremensku komponentu u slijedećem članku.

U postblagdanističkoj maniri vam želim pričati o događajima koji su minuli - o božićnim blagdanima! Dešavalo se dosta toga, a onda je zavladalo kratko razdoblje letargije, koje sad naprasno prekidam povratkom na posao! Kako posao označava onaj period u životu jedinke kada ista nešto radi, tako i ja u ovom postblagdanskom periodu pišem o stvarima koje su se dešavale prije letargije izazvane blagdanom Božića!

Manje - više sam se bavio (uz ostale poslove) izradom poklona za pod borove! Neke sam poklanjao ljudima da poklone drugima, a neke sam ja osobno poklanjao svojim najmilijima...

Čak se išlo i na onaj najavljivani božićni sajam u Waldorfsku školu u Rijeku...

U to ime predočavam vam jedan postblagdanski album u tri čina!



čin prvi - RIJEKA






čin drugi - M&M JASLICE




čin treći - SVIJEĆNJAK ZA N!






2 komentara:

  1. Ne znam gdje nalazis inpiraciju - sve sto napravis zbilja je prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam jel ljepše na slici ili u stvarnosti... :) Naše prve najdraže jaslice :)

    OdgovoriIzbriši