Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

četvrtak, 27. siječnja 2011.

KUTIJA ZA ŽENSKI ALAT

Nedavno je moja draga imala rođendan! Nije bitno koji niti kada točno, za ovaj blog je bitno to što sam joj poklonio! Dobila je kutiju za ženski alat ili, kako neki to nazivaju, kutiju za nakit! Sadržaj još nije bio uselio unutra jer sam rad fotografirao prije nego sam joj ga dao!

Nadam se da Vam se svima sviđa, barem upola kao nama!

Kutija je rađena bez metalnih dijelova, spajana je drvenim klinovima, unutrašnjost je obložena filcom, ogledalo je jedina neprirodna ljudska tvorevina upotrebljena, ljepljeno je "nature-friendly" ljepilima, graničnici za poklopac su rađeni od dobro nam poznate tete špage!









Nema komentara:

Objavi komentar