Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

četvrtak, 23. prosinca 2010.

Mom Beli!


Dugo sam piljio u ovaj komad i nisam imao pojma što će od njega nastati! Počelo je kao kućica pa se u jednom trenu malo furalo na nekog delfina ali na kraju je ispao pravi najpraviji poklon za mog dragog malog nećaka Belu koji vam je još tako mali da sam siguran da neće vidjeti kako sam njegov božićni poklon pokazao svima prije nego njemu!

Nadam se da će mi jednog dana oprostiti ovu moju malu nesmotrenost ;)





Nema komentara:

Objavi komentar