Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

subota, 13. studenoga 2010.

PRVE PTIČICE


Ehh došao je i taj dan...prve ptičice su odletjele iz gnijezda...koliko god mi je nekako teško rastati se od igračaka toliko mi je i drago da će naći novi dom i da će neke male ruke čuvati i paziti vjevericu, ptice, krošnje stabla...sada igračaka, a nadam se jednog dana i one prave krošnje, prave životinje, prave šume...

dakle, mali prijatelju SRETAN TI ROĐENDAN!

P.S.

Na ideju o pakiranju stabala sam došao gledajući bolg jedne prijateljice Marijane koji bi Vam svima jako jako preporučio 

http://mywaldorfdolly.blogspot.com/




Nema komentara:

Objavi komentar