Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

subota, 20. studenoga 2010.

Maglovito jutro...



Nekidan me probudilo neko neobično šuškanje s balkona. Prvo sam mislo da i dalje sanjam ali sam uskoro shvatio da zaista jedan od mojih dinosaura šeće po ogradi i nešto si tužno govori u bradu. Primaknuo sam se bliže i kad me primjetio rekao mi je "Ne želim zimu provesti u Zagrebu, želim sunce a ne ovu maglu... pogledaj samo kako je vani... uopće mi se sviđa... želim vidjeti more, želim uživati na suncu..." Zamišljeno je nastavio hodati dalje po ogradi. moram proznati da me to malo rastužilo, ali na svu sreću dosjetio sam se odlične ideje! Taj dan je u moj vrtić dolazila profesorica Slavica koja živi u Zadru - nije li to sjajna prilika da moj prijatelj otputuje na more? 

I tako je i bilo, obradovali su se jedno drugom...sada još samo čekam neku malu razglednicu s kojom će mi Drago IV javiti da uživa u sunčevim zrakama!



Nema komentara:

Objavi komentar