Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

srijeda, 14. srpnja 2010.

Neki dan mi je jedan komadić smreke šapnuo da bi postao dvorac...ali ne neki obični dvorac nego onaj s visokom kulom, balkonima za dvorske dame, sigurnim čvrstim zidinama i velikim vratima kroz koja mogu prolaziti i kralj i kraljica i svi dvorjani ...ali, dok nitko ne gleda, i lijepe vile (da čuvaju kraljevnu) i pokoji patuljak (da dopuni kraljevu riznicu s novom vrećom čarobnog dragog kamenja)... 

Svi znaju da nije lijepo ne ispuniti želju, pogotovo ako te netko tako lijepo zamoli :)

Ovaj najnoviji dvor jednako zabavlja i one mlađe koji ga slažu na stolu kao puzzle u 2D (da se tako izrazim) ali i one starije koji ga kombiniraju kako je pokazano i na fotografijama. Na isti način se male ruke (i one još manje) igraju sa stablima koje sam već ranije predstavio na ovom blogu...







1 komentar: