Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

četvrtak, 15. rujna 2011.

MASLNA, dio prvi...

Ovaj komad masline je doputovao iz Tribana u Istri, iz jednog starog maslinika. Ne tako davno oko njega su obilazile srne, i možda pokoja ovčica, i podosta različitih kukaca i bubica. Kako, zašto i kada je netko odlučio ovu maslinu maknuti, nemam pojma ali znam da ću joj pokušati podariti novi život, ovaj puta uloga će joj biti da glumi kućicu za patuljke, vile, vilenjake, kraljevne, čarobnjake i sve ostalo... već prema potrebi i mašti onoga tko ju koristi.

Prije dosta vremena jedna kolegica me molila da joj izradim kućicu koja bi se koristila u lutkarskim predstavama u vrtiću, i eto, napokon je inspiracija krenula! Nadam se da će biti zadovoljna... meni se sve više i više sviđa ova Maslinasta Kućica.

Ovdje je pet fotografija iz procesa gradnje. Koristim i ručne i električne alate, a osim ove masline upotrebit ću i nešto daščica, štapića, malo jelovine i tako...možda i malo boje za stolariju kad bude gotova ;) više slika uskoro!



pogled s tornja...

jedan prozor



...iz malo bližeg

drugi prozor

vrata, ma ne nego ulaz, vrata još nisu montirana, kak sam bedast!

Nema komentara:

Objavi komentar