Pretraži ovaj blog

DOBRO MI DOŠLI!

DOBRO MI DOŠLI!

Drago mi je da ste tu i da čitate ovo... znači da vas zanima nešto više o proizvodima iz Vilenjakove radionice... ili ste jednostavno "naletili" na ovaj blog... slučajnost?... samo se vi tješite ;)

Na ovoj adresi ću vam predstaviti igračke koje izrađujem iz prirodnih materijala, najčešće drveta, ali mogu se jednog dana očekivati i druge poput vunenih, filcanih i sličnih, uglavnom waldorfskih igračaka.

Prošećite blogom, komentirajte, slobodno pitajte što god vas zanima! Igračke koje su prikazane na ovim slikama su u uporabi i nisu za prodaju! ALI ako vam se nešto jako svidjelo možemo se dogovriti da i vama izradim nešto slično.

ove igračke nemaju nacrt - unikati su - skiciram ih netom prije izrezivanja (kad mi drvo šapne što bi htjelo postati), i baš zbog toga što je svaki element toliko poseban...

HVALA VAM SVIMA ŠTO POŠTUJETE ORIGINALNOST I NE REPLICIRATE IGRAČKE IZ VILENJAKOVE RADIONICE ;)

za sve informacije javite mi se na: dusko.ilijevic@gmail.com

subota, 16. lipnja 2012.

Sretan nam drugi R-dan!!!


Eeee ove godine ne kasnim, brižno sam se sjetio da je danas druga godišnjica...neću se raspojasati sa statistikama kao za prvi roćkas, samo ću reći da posjećenost blogu raste - ukupno 7171 klik na stranicu što će reći oko 10ak klikova dnevno u prosjeku u ove DVIJE GODINE...zar je već toliko prošlo?!? ehhh

Ove godine su me najviše iznenadili Indijci koji su čak 15 puta pregledavali blog (prošli mjesec) ali je tu bilo i Brazilaca, Nigerijaca, i svakojakih zemalja...baš me zanima kako oni nabasaju na moj blog?!? U svakom slučaju baš im hvala :)

Drago mi je da potražnja za radovima raste, prve godine sam imao narudžbi samo oko blagdana i tako a ove godine je nekako kontinuirano...žao mi je da sam neke stvari morao i odbijati ali jednostavno se nekad nije dalo sve izorganizirati da se izrade stvari...znam znam, neki od vas još čekju da im javim da su stvari spremne i gotove...još samo malo i doći ćete i vi na red :)

Protekle godine sam imao i nekih neobičnijih narudžbi koje su me stavile u situaciju da moram mozgati i otkrivati načine kako da zadovoljim vašim prohtjevima a da te ne bude "obična" igračka, ili predmet. Nekako sam najponosniji na kućicu za Tupaljke koja je otišla Mikuli u Zadar, najneobičniju stvar je naručila Ružica - vjenčano prstenje od masline - ručno rađeno, a ne na tokarskom stroju! (eh kad bi bar imao tokarski stroj hahaha), zadatak s kojim se još borim je naći zadovoljavajuću formu autića u kojem će se voziti dva tupaljka - jedan uz drugoga, ali bez brige Anja i to će se riješiti...hvala vam svima na strpljenju i razumijevanju

Ovog ljeta moći ćete moje stvari naći i u Rovinju (o detaljima uskoro) a nadam se da će na jesen biti i u ponudi jednog ZG dućančića....

Završit ću s ovim - ovaj maleni autić koji je na slici na početku ima pred sobom težak zadatak - danas kad ga Sara preuzme i proslijedi dalje reće njegov put u Australiju! Uživaj mali moj drveni prijatelju da bar mogu s tobom, pošalji nam razglednicu s nekim klokanom ;)

P.S.

Imali itko ikakvu informaciju gdje kupiti pilice za modelarske pile tu u HR, već neko vrijeme ih nigdje nema pa sam se urotio s gosponom Ebayem da od njega naručujem u buduće što mi i nije neka sreća jer ih već evo neko vrijeme nema u pošti i nema....traže se dakle 5" pin end scroll saw blades, s 15 i 25 TPI , eto dakle hvala hvala ;)



1 komentar: